Artikel archief
H1
16-02-2012 16:10
Adaptief onderwijs
WSNS
Weer Samen Naar School
1-zorgroute
Zorgplicht
De school heeft een zorgplicht. Niet je ogen dicht doen als je iets ziet. Misschien ben jij de enige die het signaal ontvangt.
Regionale Expertise Centra
Plekken voor...
>>
———
Omgaan met leerproblemen
16-02-2012 12:07
Omgaan met leerproblemen
Wat verwachtte je in deze bijeenkomst te leren om beter met je leerling(en) om te kunnen gaan?
Ik verwachtte deze les te leren over de verschillende leerproblemen die je in de klas kunt tegenkomen en hoe je hier op een goede manier mee om moet gaan. Met verschillende...
>>
———
Opstellen van en werken met handelingsplan
16-02-2012 12:07
Opstellen van en werken met handelingsplan
Wat verwachtte je in deze bijeenkomst te leren om beter met je
leerling(en) om te kunnen gaan?
Ik verwachtte deze les dat we een handelingsplan gingen maken, waarbij we zouden letten op een individueel kind. Ik verwachtte dat we zouden kijken naar...
>>
———
Werken aan klinisch assessment
16-02-2012 12:07
Werken aan klinisch assessment
Voordat we met deze opdracht begonnen, wist ik in eerste instantie niet wat ik van het klinisch assessment moest verwachten. Ook na het lezen van de kaart kon ik mij niet echt bedenken wat we voor deze opdracht zouden moeten doen. Des te erger dat ik die dag...
>>
———
Omgaan met verschillen
16-02-2012 12:06
Omgaan met verschillen
Wat verwachtte je deze bijeenkomst om beter met je leerling(en) om te kunnen gaan?
Deze bijeenkomst verwachtte ik te leren over verschillende gedragsproblemen met kinderen in je klas en hoe je daar op een goede manier mee omgaat. Ik verwachtte ook dat er meer...
>>
———
Thema-introductie
16-02-2012 12:05
Doelstellingen
Je interesse is gewekt en je voorkennis wordt geactiveerd. Je kunt aangeven uit welke fasering/stappenplan de 1-Zorg route is opgebouwd.
Je kunt verwoorden welke taak/rol de leerkracht vervult bij het verzorgen van passend onderwijs.
Je kunt beargumenteren waar voor jou de...
>>
———
Onderdelen 1 - 6 van 6